29 Ekim 2014 Çarşamba

yabancı dizi önerileri : 21. American Horror Story

21.American Horror Story : Amerikan korku-drama televizyon dizisidir. Antoloji serisi olarak tanımlanan American Horror Story'in her sezonu, farklı bir dizi karakter, mekâna ve "başı, ortası ve sonu" olan bir öyküye sahip olan bağımsız bir mini dizi olarak tasarlandı.

Her bir sezonu başka bir hikayeyi konu alan American Horror Story, ilk sezonunda lanetli bir ev üzerinden ilerleyerek, bizi bu evin zaman içindeki sakinleri ile tanıştırdı. 2. sezonda ise hikayenin odağında bir akıl hastanesi var. Bu kez yıllar öncesine gidecek ve bu akılalmaz hastanede yaşananlara tanık olacağız..
yorumum : dizinin ilk bölümü beni çok etkiledi ve bölümün etkileyici sonları diğer bölüme geçmem için sebep oldu.ilk sezon cidden çok güzeldi , aslında klişe olan 'perili ev' teması farklı işlenmiş ,  karakterler çok güzel izleyiciye yansıtılmıştı.ikinci sezonda farklı bi hikaye olacak olması beni üzsede 2. sezonuda beğendim , etkiledi beni.şuanda hala 2.sezonda olduğum için diğer sezonlar hakkında bişey yazamicam :)) 
korku temalı bi dizi olmasına nazaran beni fazla korkutmadı , evde tek olmamam ve hep gündüz izlediğim içinde olabilir :) 
herkese izlemesi için rahatlıkla tavsiye ediyorum yeni keşfettiğim güzel dizilerden bi tanesidir.hemen izlemeye başlayın derim :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder